Saturday, 9 January 2021

Drive-Thru Kini Adalah Antara Kunci Utama Pertumbuhan Mcd


Drive-Thru Kini Adalah Antara Kunci Utama Pertumbuhan Mcd


Di Eropah,  40% dari jualan McD datang dari drive-thru.

Di US pula ia sumbang lebih 60% jualan McD.

Drive-thru kini  adalah antara kunci utama pertumbuhan McD (kerana ia mudahkan pelanggan).

Dan McD sudah rangka strategi untuk percepatkan lagi proses pelanggan beli guna drive-thru.

Logiknya, lagi cepat proses beli guna drive-thru, lagi ramai pelanggan yang akan gunakannya dan lagi tinggi jualan yang McD dapat.

[ Forbes ]

* Fokus lebih pada channel jualan yang lebih banyak bawa masuk jualan.

Kredit

#MazlanMohamad 

#NotaIlmuPilihan 

#MalaysiaMembaca 

Join Channel Telegram 👇 

t.me/NotaIlmuPilihanAdleazme

t.me/NotaIlmuBisnesPilihanAdleazme

No comments:

Post a Comment