Wednesday 21 October 2015

Cara Merukyah Diri Sendiri (Perkongsian Ini Manfaat Bagi Yg Terkena Sihir)

Perkongsian adalah dari pengalaman saya dan cara saya merukyah diri sendiri setiap kali setelah saya merukah orang yg terkena sihir.




 Saya akan melakukan rukyah untuk diri sendiri ini pada selepas solat subuh dan elakan dari makan apa2 makanan dan minuman untuk mengelakkan kita muntah apa yg telah kita makan/minuman, jadi bila perut kosong mudah untuk kita akan merasai tekanan muntah tanpa ada keluar makanan.
Step pertama sy akan duduk seperti duduk diantara 2 sujud (ini bukan kaifiyat) sekadar mudah untuk membaca dan memuntahkan dan saya sediakan bekas kosong untuk tadah bila muntah.

a) Saya akan mulai dengan membaca Bismillah, Bismillah, Bismillah ( 3 kali sahaja)

b) Kemudian saya akan membaca


اَعُوْذُ بِعِزَّةِ اللهِ وَقُدْرَتِهِ مِنْ شَرِّ مَا اَجِدُ وَاُحَاذِر×7

A’UDZU BI’IZZATILLAHI WAQUDROTIHI MIN SYARRI MA AJIDU WA-UHADZIR (sebanyak 7x)

Aku Berlindung kepada Allah dengan keperkasaan dan kekuasaan-Nya dari penyakit yang aku rasakan dan aku khawatirkan (di baca sbyk 7 x)
* Doa ini dibaca sambil meletakkan tapak tangan kanan pada bagian perut.

c) Kemudian saya akan membaca kalimah ini minima 7 kali hingga 21 kali dan masa masa ini kita akan rasa perut mula tidak selesa dan kadang terus termuntah

اَعُوْذُ بِكَلِمَاتِ اللهِ التَّامَّاتِ مِنْ شَرِّمَا خَلَقَ

A’UDZU BIKALIMATILLAHIT TAMMATI MIN SYARRI MA KHOLAQ

Aku berlindung diri dengan firman-firman Allah yang sempurna dari kejahatan (makhluk halus) yang telah diciptakannya.
* Di baca secara jelas dan kuat sedikit

 d) Kemudian saya akan baca Al-Fatihah sekali

e) Dan saya sambung dengan membaca ayat 81 di dalam surah yunus
فَلَمَّا أَلْقَوْا قَالَ مُوسَىٰ مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ ۖإِنَّ اللَّهَ سَيُبْطِلُهُ ۖإِنَّ اللَّهَ لَا يُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِينَ
Terjemahan "Maka setelah mereka lemparkan, Musa berkata: Apa yang kamu lakukan itu, itulah yang sihir, sesungguhnya Allah akan menampakkan ketidak benarannya”. Sesungguhnya Allah tidak akan membiarkan terus berlangsungnya pekerjaan orang-orang yang membuat kerusakan.
Semasa baca ayat ini kuatkan pada bacaan "Innallah ha sayyubtilluh!" ulang pada ayat ini banyak kali yg kebiasaan saya baca hingga 21 kali tetapi ia bukanlah kaifiyat dan pada ayat inilah kita akan muntah yg kuat

f) Kemudian di balas dengan ayat di dalam surah hujung ayat 69 di dalam surah Al Toha iaitu

وَلا يُفْلِحُ السَّاحِرُ حَيْثُ أَتَى

Terjemahan "Dan tidak akan menang tukang sihir itu, dari mana saja ia datang". Baca ayat ini ulang dengan jelas

2 ayat inilah (surah yunus 81 dan toha 69) yang menjadi pemusnah sihir yang amat hebat.

MUDAH2AN MANFAAT DAN SILA SHAREKAN KEPADA MEREKA2 YANG MEMERLUKAN

Sumber 

1 comment: