Saturday 9 April 2016

Di sebalik kenyataan media ASWAJA tentang kehadiran Dr. Zakir Naik ke Malaysia

Di sebalik kenyataan media ASWAJA atau dlm kata lain geng zamihan gua musang ttg kehadiran Dr. Zakir Naik ke Malaysia.

1. Senang cerita sebenarnya aswaja nak cop Dr Zakir Naik sbg wahabi. Tp guna bahasa yg berlapik supaya follower Dr Zakir Naik yg ramai di Malaysia ni tak sentap dgn aswaja.

2. Inilah kerja Aswaja dari dulu kini dan selamanya iaitu menghalang penyebaran agama yg berdasarkan fahaman Islam yg sebenar...menghalang dakwah dan ceramah di seluruh masjid dan surau di Malaysia. Kini aswaja xde kuasa sbb melibatkan nama besar spt Dr Zakir Naik.

3. Aswaja seolah olah seia dan sekata...senada dan seirama dgn Hindraf iaitu pertubuhan agama Hindu. Org kafir xsuka Dr Zakir kita x pelik krn beliau telah mengislamkan beribu ribu org kafir. Yg pelik aswaja xsuka beliau mesti ada penyakit dlm kalangan aswaja.

4. Sejak bila aswaja pandai pakai fatwa ulamak deobandi. Berapa ramai asatizah deobandi di Malaysia telah disesatkan dan dihalang utk berkuliah di Malaysia ini oleh aswaja.

5. Rakyat Malaysia mesti menolak fahaman dan aliran ekstrim aswaja ni..aswaja bukan mewakili aqidah dan fahaman ahlul sunnah wal jemaah di Malaysia. Aswaja lebih cenderung menyuburkan  budaya label melabel. ..kata mengata. .tuduh menuduh di kalangan pendakwah Malaysia.

6. Ternyata,aswaja sama sekali xkan tidur lena bila melihat pendakwah drpd luar yg berseluar senteng, berjanggut lebat, dan tgn bersedekap atas dada semasa solat dtg menyebarkan ilmu di Malaysia. Mereka sanggup lupa sunnah Nabi demi membenci wahabi.

7. Aswaja juga takut singa yg dia bw dtg dr  Indonesia baru2 ini rupa2nya sekadar singa sarkas...tetapi singa yg dtg kali ini adalah sebenar benar  singa ahlul sunnah wal jamaah.

8. Kenyataan media spt itu diharap dpt membuka mata masyarakat awam utk mengenali wajah aswaja yg sebenarnya...yg penuh kehitaman dan kegelapan. Harap dpt dijauhi dan semoga Allah melindungi kita semua drpd syubhat aswaja.

Wallahua'lam

- Ust Diey Hasan


No comments:

Post a Comment