Sunday 21 July 2019

Feeling Are Prayers?

Dulu sebelum achieved my 1st Million ringgit,
Saya selalu terbayangkan saya ada that 1st million ringgit.

.
Saya selalu bayangkan saya naik sports car untuk hadir ke event di hotel mewah.

.
Bila tengok rumah mewah,
Saya bayangkan yang saya beli rumah tu suatu hari nanti.

.
Saya bayangkan family saya ada dalam rumah tu.

.
Saya bayangkan kereta mewah saya parking dalam garage rumah mewah tu.

.
Tak lama lepas tu,
I really achived that 1st million ringgit.

.
Masa tu saya tak tahu apa-apa pasal feeling are prayers.

.
Lepas dapat tahu pasal feeling are prayers baru-baru ni,
Barulah saya terfikir, rupanya imaginasi saya dulu itu merupakan doa saya.

.
Allah makbulkan apa yang saya imagine.

.
Sampai sekarang saya selalu bayangkan apa yang saya nak. Ore klate panggil “duk ngoya sore”.

.
InsyaAllah kalau usaha betul-betul kita akan achieved apa yang kita nak.


-Sifu Wan

No comments:

Post a Comment