Tuesday 15 December 2015

Siapa Maulana Asri dan Dapatkan Koleksi Lengkap Video & MP3 Maulana Asri Yusoff (Tawaran Istimewa)

Siapakah Maulana Muhammad 'Asri bin Yusoff?

Nama: Muhammad 'Asri bin Yusoff

Lahir: 12 Julai1958 di Bukit Abal, Pasir Puteh, Kelantan

Pelajaran: Sekolah Kebangsaan Bukit Abal hingga darjah 3, kemudian ke India untuk menghafal al-Quran di Darul Ulum Deoband, kemudian di Madrasah al-Diniah al-Bakriah atau lebih di kenali sebagai Pondok Pasir Tumboh Kelantan, kemudian di India pula menuntut di Nadwatul Ulama Lakhnau, kemudian ke Pakistan di Jamiah al-Ulum al-Islamiah Karachi.

Merupakan: pengasas Darul Kautsar (Pusat Tahfiz al-Quran Bahasa Arab dan Ilmu-ilmu Islam Kelantan). Pengarang buku-buku Syiah Rafidhah, Ibnu Ishaq, Kamus Tematik al-Kautsar dll. Pembentangan kertas kerja: telah membentangkan banyak kertas kerja terutamanya tentang Syiah di seluruh Malaysia dan juga di luar negara.

Pekerjaan: mengajar dan menulis.

TAWARAN ISTIMEWA - TAWARAN ISTIMEWA

DAPATKAN KOLEKSI PALING LENGKAP VIDEO & MP3 MAULANA ASRI YUSOFF

Dapatkan koleksi Video & MP3 Syarahan Hadis dan kuliah umum oleh Maulana Muhammad Asri Yusoff

Akan disalin PERCUMA untuk anda

WhatsApp Ust Badrul Hesan di talian 017-9295071 untuk urusan penyalinan jika anda berada di sekitar Kota Bharu Kelantan.

Untuk koleksi semua kuliah, saiz hard disk yang diperlukan ialah 1 Tera byte.

Sebagai alternatif, terutama yang berada di luar Kota Bharu, kami boleh menguruskan pembelian harddisk, menyalin dan poslaju kepada anda.

Harga semasa (Dis 15) harddisk saiz 1 Terrabyte ialah sekitar RM250.00-RM300.00. Untuk harga sebenar harddisk, sila wassup ke no 017-9295071. Kami akan menyalin secara percuma kepada anda dan poskan kepada anda (untuk kos pos laju dan urusan logistik, sila tambah RM10.00)

Bayaran (harga harddisk + RM10.00 kos pos dan urusan) boleh di bank in CIMB - 7616443956 - Ab Aziz Bin Daud. Selepas bank-in, whatsApp kan slip bayaran kepada no telepon: 017-9295071

JANGAN LEPASKAN PELUANG KEEMASAN INI, SIMPAN SATU UNTUK KOLEKSI PERIBADI ANDA DAN HADIAHKAN SATU UNTUK SAUDARA MARA ATAU KENALAN ANDA.


No comments:

Post a Comment